Vrijwilliger worden

We zijn regelmatig op zoek naar enthousiaste vrijwilligers. Wil je op vaste dagen en tijden werken? Of wil je juist liever flexibel inzetbaar zijn? Wil je helpen bij activiteiten, opruimen of juist het begeleiden van mensen bij het vergroten van taal- en/of digitale vaardigheden? Of vind je voorlezen voor kinderen heel erg leuk? Wij helpen je zoeken naar het vrijwilligerswerk dat bij je past.

Taalvrijwilliger

Een taalvrijwilliger helpt en ondersteunt mensen die taalvaardiger willen worden, zodat ze beter kunnen meedoen in de samenleving.

Digivrijwilliger

Ben jij iemand die anderen graag verder helpt? Weet jij je weg te vinden op internet? En ben je handig met computers en tablets? Dan zoeken wij jou!

Techniek Vrijwilliger

Vind jij techniek leuk? En vind je het leuk om kinderen en volwassenen hierin te begeleiden? Kom helpen in ons basislab. Hier vind je onder andere een 3D printer.

Voorlees vrijwilliger

We zijn op zoek naar vrijwillige voorlezers en coördinatoren voor onze VoorleesExpress.

Gastvrouw/Gastheer

Wij zoeken regelmatig mensen die het leuk vinden om onze bezoekers te verwelkomen en wegwijs te maken in de bibliotheek.
Op dit moment hebben we geen vacature.

Opruimhulp

Zoek je een bijbaantje? Wij zoeken regelmatig handige jongeren die uitgeleende materialen weer op hun plek zetten.
Op dit moment hebben we voldoende opruimhulpen.

Werk je graag met mensen en ben je op zoek naar boeiend en afwisselend vrijwilligerswerk? Dan zoeken wij jou!
We gaan graag met je in gesprek om te zien welke functie het beste past bij jouw kwaliteiten. Stuur een mail naar info@bibliotheektwenterand.nl en dan nemen we contact met je op.