Enthousiaste Vrijwilliger Techniekworkshops gezocht

Gepubliceerd op: 16 februari 2024 10:43

De bibliotheek Twenterand organiseert op de woensdagmiddagen en vrijdagmiddagen leuke activiteiten voor de jeugd. Ben jij diegene die ondersteuning kan bieden tijdens deze middagen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Jongens en meiden tussen de 6 en 12 jaar maken na schooltijd kennis met nieuwe vormen van techniek en apparatuur. Je kunt hierbij denken aan 3D printen, lasersnijden, foamsnijder, vacuümvormmachine, snijplotter en nog veel meer. Om deze middagen te begeleiden zijn wij op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die graag meer te weten willen komen over de nieuwste techniek en het leuk vinden om kinderen hierin te begeleiden.

Wie zoeken wij?

• Jij maakt jeugd graag enthousiast voor nieuwe apparatuur en techniek.
  • Jij bent op de woensdagmiddagen of vrijdagmiddagen inzetbaar
  • Jij vindt het leuk om nieuwe opdrachten te bedenken en met de kinderen uit te voeren

Bibliotheek Twenterand biedt jou:

• De mogelijkheid om jeugd een stapje verder te helpen in hun technologische vaardigheden / kennis.
  • Je krijgt de gelegenheid en begeleiding om zelfstandig te kunnen werken met de apparatuur.
  • De ruimte om te leren, te experimenteren en te ontdekken.
  • Een gratis lidmaatschap van de bibliotheek.
  • Jaarlijks een gezellige bijeenkomst met andere vrijwilligers van de bibliotheek.
  • Zingevend vrijwilligerswerk!

Past dit bij jou en ben je enthousiast? Stuur dan je reactie naar r.vdwielen@bibliotheektwenterand.nl.
Wil je graag meer informatie bel dan met Ria van der Wielen via 0546 562385.