Vrijwillige chauffeur gezocht

Gepubliceerd op: 27 februari 2024 16:29

Zit jij graag achter het stuur? En vind je het fijn om een positieve indruk achter te laten bij het bezorgen van materiaal? Word dan chauffeur bij de bibliotheek! De Bibliotheek Twenterand is op zoek naar een enthousiaste en vriendelijke vrijwilliger die wekelijks kinderboeken wil bezorgen.

In de Bibliotheek Twenterand gaan wekelijks nieuwe boeken voor kinderen naar de basisscholen in de hele gemeente. We zoeken een enthousiaste chauffeur, die deze materialen wekelijks op een vaste dag vanuit de Bibliotheek Vriezenveen naar de basisscholen wil brengen.

Wat ga je precies doen?
Je haalt wekelijks de kratten met de weg te brengen materialen op in de Bibliotheek Vriezenveen. Je brengt de materialen naar de opgegeven scholen. Je neemt eerder gebruikt materiaal weer mee terug naar Vriezenveen.

Wat zoeken wij?
Je beschikt over rijbewijs B.
Je beschikt over eigen vervoer met voldoende laadruimte.
Je bent klantvriendelijk, betrouwbaar en flexibel.

Onze verwachtingen
Je bent bereid om wekelijks op een vaste dag 1 a 2 dagdelen te rijden.
Bij voorkeur op de donderdag.

Wat bieden wij jou?
Een gratis lidmaatschap van de bibliotheek.Jaarlijks een gezellige bijeenkomst met andere vrijwilligers van de bibliotheek.
Reiskostenvergoeding en bovenal: zingevend vrijwilligerswerk!

Belangstelling? Bel of mail met Ria van der Wielen via 06-29254219 of r.vdwielen@bibliotheektwenterand.nl