Creatheek Vroomshoop verhuist naar Bibliotheek Vroomshoop

Gepubliceerd op: 9 november 2023 08:51

Een Nieuwe Creatieve Ontmoetingsplek!

Creatheek Vroomshoop heeft haar deuren geopend op een nieuwe locatie, namelijk in de Bibliotheek Vroomshoop. Deze bruisende handwerkclub is meer dan alleen een plek voor creatieve activiteiten; het is een ontmoetingsplek waar mensen samenkomen om samen mooie dingen te creƫren en elkaar te inspireren.

Bij Creatheek Vroomshoop kun je je eigen handwerk of knutselwerk meenemen, maar er is ook materiaal beschikbaar om mee te werken. Of je nu van breien, haken, schilderen, tekenen of andere creatieve technieken houdt, hier ben je aan het juiste adres.
Deelnemers hebben de vrijheid om op hun eigen manier bezig te zijn met hun favoriete hobby's. Je hoeft je niet aan te melden en het is gratis. Iedereen is welkom. Kom je ook? De koffie staat klaar!

Niet alleen Vroomshoop, maar ook Vriezenveen, Westerhaar en Den Ham hebben een Creatheek.
Er worden ook regelmatig workshops gegeven of nieuwe technieken uitgeprobeerd.
Zo kun je bijvoorbeeld op 15 november in de Creatheek Den Ham aan de slag met 3D-pennen.
Ben je nieuwsgierig naar de mogelijkheden van een 3D-pen? Kom gezellig langs en probeer het zelf uit!

Voor meer informatie over de dagen en tijden van de verschillende Creatheken kun je terecht in de agenda. Voor vragen kun je contact opnemen via e-mail: info@bibliotheektwenterand.nl) of telefonisch: 0546-562 385.