De Bibliotheek Vroomshoop opent opnieuw haar deuren

Gepubliceerd op: 29 april 2024 12:08

De afgelopen maanden zijn we hard bezig geweest om de Bibliotheek in Vroomshoop in een nieuw jasje te steken.

Dat hebben we gedaan door extra zitplekken en hoekjes te creëren. Het bij elkaar komen, hobbyen of rustig een krantje lezen met een bakje koffie is nu nog makkelijker.

Van banken tot bloemstukken, niets is hetzelfde gebleven. Ook de collectie heeft een flinke opruimbeurt gehad. Om te laten zien waar we trots op zijn en hoe het is geworden, nodigen we je van harte uit om een kijkje te nemen bij onze bieb.
Woensdagmiddag 15 mei, vanaf 15.00 uur, verwelkomen we je graag voor de feestelijke heropening en de introductie van onze nieuwe inloop en doorloop!

Verbinding met Grand café Het Punt

Zoals je misschien weet, heeft de Bibliotheek in Vroomshoop één in- en uitgang. Dat is binnenkort verleden tijd. Samen met Het Punt openen wij onze zijdeuren,richting het Grand café van Het Punt. Je kunt in deze doorloop verse koffie vinden en een plek om een tijdschrift of krant te lezen, samen te praten of even rustig te studeren. In een paar stappen van de Bibliotheek naar Het Punt.

Kom langs en ontvang een gratis lidmaatschap voor drie maanden!

Voor jou als bezoeker is er ook wat te halen. Ben je nog geen lid van Bibliotheek Twenterand? Neem een gratis proefabonnement! Hiermee heb je drie maanden de tijd om de bibliotheek te ontdekken. Lekker een krant of tijdschrift doorbladeren in de bibliotheek en een stapel boeken mee naar huis. Keuze uit
duizenden e-books via de online bibliotheek.

Meld je direct aan IN de bibliotheek. Dit kan t/m 30 juni 2024. Ben je na drie maanden nog niet uitgelezen? Dan is er de mogelijkheid om het proefabonnement om te zetten naar een betaald jaarabonnement. Tot 18 jaar is een lidmaatschap gratis.

Collegiale muziek

Onze collega, Bente Hof, zorgt voor de muzikale omlijsting. ‘Zingen is het liefste wat ik doe! Alleen, waarbij ik mezelf begeleid op de piano of met de gitaar, maar ook zeker samen met anderen. Met mijn stem hoop ik anderen blijdschap te brengen, maar ook steun, hoop en kracht!’. Dat belooft een fijne middag te
worden!